технічне завдання на виконання робіт з інвентаризації земель

технічне завдання на виконання робіт з інвентаризації земель

Відомості з державного земельного кадастру у паперовій та електронній формі, у тому числі поземельної книги; книги записів реєстрації державних актів на право власності на землю та на право постійного користування землею, договорів оренди землі, файлів обміну даними про результати робіт із землеустрою; 3. інвентаризація земель - комплекс землевпорядних заходів, спрямованих на виявлення та уточнення даних про земельні ділянки з метою обліку земель та земельного кадастру.

інвентаризація земель проводиться для уточнення або встановлення місця розташування об єктів землеустрою, їх меж (без закріплення на місцевості), виявлення невикористовуваних, нераціонально використовуються або використовуються не за цільовим призначенням і не у відповідності з дозволеним використанням земельних ділянок, інших характеристик земель. При проведенні підготовчих робіт вивчається наявність знімків на всю площу населеного пункту і складаються картограми топографічної вивченості і проектованих робіт. Встановлення фактичних меж землекористувань, проектних та фактичних меле районів (у містах), а також окружних меж населених пунктів і закріплення їх на місцевості відповідними межовими знаками.

Підрядниками виступають установи та організації, які мають ліцензії, досвід, матеріально - технічну базу для проведення топографо - геодезичних робіт у населених пунктах. Особлива увага при проведенні підготовчих робіт приділяється вивченню всіх документів і матеріалів, у тому числі і проектних, в яких містяться відомості з усіх видів відведення земельних ділянок по землекористувачах, власниках землі, акти вибору і плани відведення, паспорти земельних ділянок, державні акти на право користування землею, проектні рішення, відомості про закріплення меж ділянок межовими знаками і їх характеристики, результати проведення вимірів меж землекористування, їх виконавці та час проведення. Залежно від площі населеного пункту вибирається загальна структура розбивки його території, яка повинна враховувати наявний адміністративно - територіальний поділ та особливості території населеного пункту.

Як облікова кадастрова одиниця використовується конкретне землекористування, землеволодіння, а в ролі кадастрової одиниці повинен виступати мікрорайон, квартал або; інший компактний масив, обмежений червоними лініями (де можливо) або природними межами (наприклад, міський парк, промислова або комунальна зона, масив земель сільськогосподарського використання і тлі, ). Як виняток, дозволяється з відома комітету по земельних ресурсах і єдиному кадастру автономної республіки крим, обласних, київського та севастопольського міських управлінь земельних ресурсів, управлінь (відділів) земельних ресурсів міст обласного (районного) підпорядкування проводити інвентаризацію земель за окремими кварталами (масивами) при наявності топографічних карт масштабу дрібніше ніж. Проведення всіх нових топографічних зйомок може здійснюватись тільки за узгодженням з комітетом по земельних ресурсах і єдиному кадастру автономної республіки крим, обласними, київським та севастопольським міськими управліннями земельних ресурсів, управліннями (відділами) земельних ресурсів міст обласного (районного) підпорядкування. За наявності застарілих топографічних матеріалів у технічному завданні (тз) передбачається їх коригування, яке повинно поєднуватись з польовим обстеженням меж землекористувань, землеволодінь. 2000 аерознімки, межі кварталів (масивів) наносяться на них шляхом перенесення по контурних точках з наявного картографічного матеріалу, або перенесення сітки координат, причому кожна вершина переноситься незалежно. З планів дрібнішого масштабу переносяться елементи ситуацій, положення яких повинне бути уточнено польовими обстеженнями, що відмічається в технічному завданні. 1) забезпечити повноту відомостей про всі земельні ділянки, кадастрові зони та квартали, адміністративно - територіальні утворення в межах україни у державному земельному кадастрі; 2) забезпечити валідацію наявних семантичних та картографічних відомостей про вже земельні ділянки, стосовно яких державою зареєстровано правовстановлюючі документи; 3) забезпечити виявлення та реєстрацію обмежень у використанні земель (територіальних зон) навколо існуючих режимоутворюючих об єктів. Цільове призначення земель в межах території україни, головний і єдиний критерій диференціації земель на окремі категорії, які мають особливий правовий режим. Відповідно до пункту 7 розділу vii “прикінцеві та перехідні положення” закону україни “про державний земельний кадастр” кабінет міністрів україни постановляє. інвентаризація земель проводиться виходячи з принципів плановості, достовірності та повноти даних, послідовності і стандартності процедур, доступності використання інформаційної бази, узагальнення даних з додержанням єдиних засад та технології їх оброблення. інвентаризація земель проводиться в межах адміністративно - територіальних одиниць, землеволодінь або землекористувань і територій, межі яких визначені проектами формування території і встановлення меж сільських, селищних рад. Замовниками технічної документації можуть бути органи виконавчої влади, рада міністрів автономної республіки крим чи органи місцевого самоврядування, землевласники та землекористувачі (далі — замовники). Робочий інвентаризаційний план складається на основі чергового кадастрового плану або інших планово - картографічних матеріалів у межах міст та селищ — у масштабі не дрібніше 1. Межі земельних ділянок, які внесено до державного земельного кадастру, обмежень (обтяжень) у їх використанні та угідь відображаються на робочому інвентаризаційному плані у масштабі не дрібніше 1. У разі відсутності відомостей у державному земельному кадастрі виконавець за координатами поворотних точок, зазначених у проекті землеустрою щодо відведення земельних ділянок або технічній документації із землеустрою щодо складання документів, що посвідчують право на земельну ділянку, визначає межі таких ділянок, угідь, обмежень (обтяжень) у їх використанні та відображає їх на робочому інвентаризаційному плані. Для забезпечення необхідної точності відображення прийнятої облікової одиниці площі гранична похибка поворотних точок меж земельних ділянок відносно найближчих пунктів державної геодезичної мережі не повинна перевищувати.

Водних об’єктів і гідротехнічних споруд, дорожньої мережі, електромереж напругою 0, 4 кв і більше, продуктопроводів та інших об’єктів, для яких створюються захисні, охоронні та інші зони з особливими умовами користування; 25. Технічна документація, що розробляється під час формування земельних ділянок із земель запасу, не переданих у власність (користування), подається виконавцем відповідній комісії з розгляду питань, пов’язаних з погодженням документації із землеустрою, яка в установленому порядку погоджує її або надає мотивовану відмову.

Виконавець подає технічну документацію на затвердження замовникові, до якої у разі формування земельних ділянок із земель запасу, не переданих у власність (користування), додається висновок комісії з розгляду питань, пов’язаних з погодженням документації із землеустрою, про її погодження. У разі її проведення в межах міст (крім міст республіканського автономної республіки крим значення), селищ, сіл та територій, визначених проектами формування території і встановлення меж сільських, селищних рад, — управлінням (відділом) держземагентства у районі в цілому за районом; у разі її проведення в межах районів та міст обласного значення — головним управлінням держземагентства в області в цілому за областю. Заповнюється у разі, коли замовником є органи виконавчої влади, рада міністрів автономної республіки крим чи органи місцевого самоврядування, юридичні особи.

2008 n 151 та паспорт бюджетної програми на 2008 рік за кпквк 2408030 проведення земельної реформи, затверджений наказом міністерства охорони навколишнього природного середовища україни від 13 лютого 2008 р. Дані державного земельного кадастру, проекти землеустрою щодо встановлення і зміни меж адміністративно - територіальних утворень, технічна документація із землеустрою щодо встановлення меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) та інша документація із землеустрою, а також наявні планово - картографічні матеріали (земельно - кадастрові плани, матеріали аерофотозйомки, матеріали зйомок минулих років). Держгеокадастр повідомляє, що відсутність вчасно отриманого свідоцтва про підвищення кваліфікації не вважатиметься порушенням норм чинного законодавства. Проект акта, пояснювальну записку та аналіз регуляторного впливу розміщено на офіційному веб - сайті державної служби україни з питань геодезії, картографії та кадастру.

інвентаризація земель проводиться в межах адміністративно - територіальних одиниць, землеволодінь або землекористувань, масивів земель сільськогосподарського призначення, і територій, межі яких визначені проектами формування території і встановлення меж сільських, селищних рад. Внесення до державного земельного кадастру відомостей про сформовані земельні ділянки, відомості про які не внесені до державного земельного кадастру; формування земельних ділянок сільськогосподарського призначення під полезахисними лісовими смугами та іншими захисними насадженнями, які обмежують масив та земельні ділянки, розташовані уздовж масиву.

Для земель державної власності – рішення органу виконавчої влади, уповноваженого здійснювати розпорядження земельною ділянкою; в інших випадках – рішення сільської, селищної, міської ради, на території якої знаходиться масив. Для цілей цього порядку державною інвентаризацією земель є роботи із землеустрою, які здійснюються для інформаційного наповнення державного земельного кадастру, шляхом формування земельних ділянок, визначення їх угідь, та у разі потреби віднесення таких земельних ділянок до певних категорій. Замовниками технічної документації можуть бути органи виконавчої влади, рада міністрів автономної республіки крим чи органи місцевого самоврядування, землевласники та землекористувачі (далі – замовники). Робочий інвентаризаційний план складається на основі чергового кадастрового плану або інших планово - картографічних матеріалів у межах міст та селищ – у масштабі не дрібніше 1. У разі відсутності відомостей у державному земельному кадастрі виконавець за координатами поворотних точок, зазначених у проекті землеустрою щодо відведення земельних ділянок, технічній документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) або іншій документації із землеустрою, за якою здійснювалося формування земельних ділянок, визначає межі таких ділянок, угідь, обмежень (обтяжень) у їх використанні та відображає їх на робочому інвентаризаційному плані. Межі охоронних зон, зон санітарної охорони, санітарно - захисних зон, зон особливого режиму використання земель, водоохоронних зон, прибережних захисних смуг, пляжних зон, територій та об’єктів екомережі та інших обмежень у використанні земель позначаються штрихпунктирною чорною лінією. Забезпечення ведення та наповнення державного земельного кадастру, здійснення контролю за використанням та охороною земель державної, комунальної та приватної форм власності. З метою проведення консультацій із заінтересованими сторонами проект постанови розміщено на офіційному веб - сайті державної служби україни з питань геодезії, картографії та кадастру (land. Проект постанови потребує погодження з міністерством аграрної політики та продовольства україни, міністерством економічного розвитку і торгівлі україни, міністерством фінансів україни, міністерством екології та природних ресурсів україни, державною регуляторною службою україни.

Показник великі середні малі мікро разом кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць 2939 2939 питома вага групи у загальній кількості, відсотків 100 100. Розмір надходжень до державного та місцевих бюджетів і державних цільових фондів, пов’язаних із дією акта – прямих надходжень до державного бюджету не передбачається. Базове відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися через рік після набрання чинності цим регуляторним актом шляхом статистичного аналізу показників. Повторне відстеження буде здійснено через 2 роки після набуття чинності регуляторного акту, в результаті якого відбудеться порівняння показників базового та повторного відстеження. У разі виявлення неврегульованих та проблемних питань шляхом аналізу якісних показників дії цього акта, ці питання будуть врегульовані шляхом внесення відповідних змін. Установлені кількісні та якісні значення показників результативності акта порівнюватимуться із значеннями аналогічних показників, що встановлені під час повторного відстеження. Місцеві державні адміністрації, органи місцевого самоврядування з різних незрозумілих причин відмовляють міноборони у наданні такого дозволу, що призводить до судової тяганини та затягування процесу реєстрації земель міноборони.

Як наслідок це дасть змогу органам виконавчої влади, державним підприємствам, установам та організаціям використовувати земельні ділянки з чітко визначеними межами в натурі, а внесення їх до державного земельного кадастру усуне незаконне використання цих земель сторонніми особами.

Державну інвентаризацію земель планується проводити в рамках виділених коштів із державного бюджету україни відповідно до звернень органів виконавчої влади, державних підприємств, установ та організацій.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

диктанти для 3 класу з української мови

готові протоколи надання невідкладної медичної допомоги в приватному стомат кабінеті

африка мадагаскар реферат по українські

пісню ярослави притули."тобі, країно"