пісня танок "осінні листочки" муз.і.мараховської

пісня танок "осінні листочки" муз.і.мараховської

Я – красуня осінь – до вас прийшла на свято, і золотих листочків принесла вам багато. Хмарки в небі розігнав і листочки позривав, їх підкинув в вишину й полетів у далину.

Пожовтів зелений сад, вже почався листопад, дощик часто накрапає, нас гуляти не пускає. Так пустувати я люблю – в дворі калюжі розіллю, я всю земельку намочу, дітей гуляти не пущу.

Дощик в лісі заблукав, загубився поміж трав, сонце з хмарки виглядає, діточок малих вітає. Якщо хмаринка хмуриться, погрожує дощем, сховаємося ми під парасолькою і дощик переждем. (гра проводиться кілька разів) (ведуча запрошує гостей побути у них на святі і послухати вірші. Вітер, вітер пустотливий, залетів до нас у сад, оббиває груші, сливи, трусить яблуні підряд. Раптом дощик озирнувся і побіг за мною, бігли краплі по калюжах в мене за спиною. З вами весело малята, і співати й танцювати, я за це сьогодні вам, повний кошик фруктів дам. Дякуємо тобі, осене, кошик ми з собою беремо – і всім фрукти роздамо і листочки теж візьмемо, в нашу групу віднесемо.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

диктанти для 3 класу з української мови

готові протоколи надання невідкладної медичної допомоги в приватному стомат кабінеті

африка мадагаскар реферат по українські

пісню ярослави притули."тобі, країно"