усі уроки світової літератури 8 клас
Але, розчарувавшись у матері, яка була для нього зразком жінки, він втрачає довіру й до офелії, відштовхує її, ображає, прикриваючись маскою божевільного. Кохана здатна зрадити його, вона занадто інфантильна і слабка, щоб зробити крок назустріч своєму сміливому героєві, вона назавжди залишиться у ворожому для нього таборі. Шекспіра “гамлет”) у трагедії “гамлет” (1601) вільям шекспір, переробивши сюжет середньовічної легенди та старої англійської п’єси про принца амлета, з найбільшою глибиною відобразив трагедію гуманізму в сучасному йому світі. Глибока філософічність трагедії вільяма шекспира “гамлет, принц данський” глибока філософічність трагедії вільяма шекспира “гамлет, принц данський” відкриття людиною для себе існування зла в житті і пошук власного ставлення до цього зла, вибір позиції у боротьбі проти нього, відповідальність за власні дії перед світом. Визначте і прокоментуйте головні морально - філософські мотиви трагедії вільяма шекспіра “гамлет” у трагедії шекспіра “гамлет” зображений новий на той час тип героя – герой - гуманіст. Трагедія “гамлет” у трагедії “гамлет” вільям шекспір, переробивши сюжет середньовічної легенди і старої англійської п’єси про принца амлете, відобразив трагедію гуманізму в сучасному світі. Трагедія “гамлет” вільяма шекспіра у трагедії “гамлет” (1601) вільям шекспір, переробивши сюжет середньовічної легенди і старої англійської п’єси про принца амлете, відобразив трагедію гуманізму в сучасному світі. Король данії клавдій, принц датський гамлет, племінник короля; королева гертруда, мати гамлета; радник короля полоній із донькою офелією та сином лаертом; друг гамлета гораціо; привид батька гамлета; колишні. Скориставшись сюжетом середньовічної легенди про амлета, записаної вперше саксоном граматиком близько 1200 p а потім відомої в різних літературних обробках, шекспір створив трагедію, сповнену величезного соціально - філософського змісту.
Шекспіра “гамлет” життя людини… філософи й письменники сотні років намагаються зрозуміти його, вловити ту дивовижну мить, коли можна сказати, що воно прекрасне, і дати нарешті відповідь. Зіткнення світу, в якому панують “сила золота і згубні пристрасті”, зі старим світом жорстокого феодального насильства похитнули світлу віру гуманістів у торжество добра, людяності, честі. Філософська глибина та гуманістична наснага трпгедії шекспіра “гамлет” дослідники творчості шекспіра стверджують, що в історії мистецтва немає іншого прикладу такої стійкої і тривалої популярності п’єси, ніж популярність шексіїірівеького “гамлета”. Філософська глибина та гуманістична наснага трагедії шекспіра “гамлет” дослідники творчості шекспіра стверджують, що в історії мистецтва немає іншого прикладу такої стійкої і тривалої популярності п’єси, ніж популярність шекспірівського “гамлета”. Вічні проблеми добра і зла в трагедії вільяма шекспіра “гамлет” на початку xvii століття зіткнення світу, в якому панують “сила золота і згубні пристрасті”, зі старим світом жорстокого феодального насильства похитнули світлу віру гуманістів у торжество добра, людяності, честі. Шекспірівське питання у трагедії вільяма шекспіра “гамлет, принц данський” серед творів класика англійської драматургії вільяма шекспіра найвизначнішою визнано його трагедію “гамлет”. “шекспірівське питання” у трагедії вільяма шекспіра “гамлет, принц датський” “шекспірівське питання” у трагедії вільяма шекспіра “гамлет, принц датський” серед творів класика англійської драматургії вільяма шекспіра найвизначнішою визнано його трагедію “гамлет”. Після жовтневої революції, незважаючи на критичне до неї ставлення, поетеса залишилася в росії, хоча багато її друзів емігрували й кликали її із собою. Допомогти учням визначити джерела таланту поета, простежити духовну силу митця в протистоянні владі; розкрити особливості пастернаківської поетики; розвивати навички виразного читання ліричних творів, їх аналізу, уміння проникати в суть художніх образів митця; виховувати любов до поезії, прагнення до самопізнання та самовдосконалення, естетичні смаки.
Його ліричні роботи стали втіленням трагічного щастя існування людини, наділеної даром поетичного слова, здатної якнайповніше відобразити у творчості всі радощі й тривоги епохи.
— лауреат нобелівської премії (другий у росії в галузі літератури), якого змусили відмовитися від неї; людина, до якої прихильно ставився сталін і на яку відкрили карну справу; глибокий лірик, реформатор слова і майстер епічної розповіді, філософських спостережень — усе це борис пастернак. 1909 року він вступив на історико - філологічний факультет московського університету, а через три роки почав студіювати філософію в марбурзькому університеті в німеччині. Допомогти учням глибше усвідомити ідейно - художній зміст віршів російських поетів; розвивати навички виразного, вдумливого читання поезії напам’ять, обґрунтовування свого вибору; уміння аналізувати ліричний твір; виховувати наполегливість, любов до поезії, естетичний смак. Ё лірику відзначає сповідальний пафос, романтичний розмах почуттів, достовірна передача стихії внутрішнього життя, зв’язок із фольклорною традицією, мовні експерименти (із синтаксисом, морфемами). Для просмотра воспользуйтесь удобным проигрывателем, если материал оказался полезным для вас - поделитесь им с друзьями с помощью социальных кнопок и добавьте наш сайт презентаций theslide. Хмарині, що пливе в небесній висі веселих промінців химерній грі; вони спинають порух віт вгорі, і подорожніх, що ідуть у лісі, і корабель, що при скелястім мисі навік в заливі кинув якорі. Пізнавальна (дає відомості про світ, людину, культуру, природу); виховна (формує особистість читача, його культуру); розвиваюча (розвиває увагу, пам’ять, мислення); світоглядна (формує світогляд читача); комунікативна (розвиває мовлення, формує його культуру); гедоністична (художня література несе насолоду); естетична (розвиває естетичний смак, несе уявлення про прекрасне); культуртрегерська (художня література сконденсовує в собі духовний набуток людства і передає його від покоління до покоління). Художня література, як і скульптура, живопис, графіка, створює пластичні образи, дає зображення об єкта, хоча виникають ці образи завдяки різним засобам (живопис фарби, графіка олівець, скульптура камінь). Пророки (“ книга ісуса навина ”, “ книга суддів “, дві “ книги самуїла ”, дві “ книги царств ”, а також пророцтва ісайї, ієремії, ієзекіля, даниїла) мета біблії - не засудження того чи іншого вчинку або схвалення моральності, а показ того, що людина вільна у своєму житті, кожен може обрати власний шлях, водночас кожен з нас має нести і моральну відповідальність за свій вибір. “ паріс повертається до трої ”, “ паріс викрадає єлену ”, “ менелай готується до війни проти трої ”, “ аргонавти звертаються за допомогою до медеї ”, “ медея допомагає ясону викрасти золоте руно ”, “ ясон і медея в коринфі”, міфи про царя едіпа. Mythos – слово, переказ, промова, оповідання) – вид усної народної творчості; розповідь про богів, духів, героїв, надприродні сили, що брали участь у створенні світу.
У давні часи міфи давали уявлення про світ, впливаючи на процес пізнання, були основою для інтерпретацій, природних та суспільних явищ, ритуальних обрядів. З давніх - давен грецька традиція поєднувала ім я гомера з найдавнішими епічними поемами “ іліада ” та “ одіссея ”, з “ гомерівськими гімнами ” та “ гомерівськими епіграмами ”. Епопея – монументальний художній твір, в якому широко зображені й уславлені яскраві характери та значні історичні, переважно героїчні, події минувшини; порушені й глибоко висвітлені важливі проблеми загальнонародного значення. У центрі уваги твору – епізод, коли ахілл, обурений зневагою до нього з боку агамемнона, відмовляється від участі у спільній справі, прирікаючи тим самим ахейців на значні втрати.
Пафос (від грецького pathos – страждання, піднесення, пристрасть) – емоційно - оцінне ставлення до того, про що розповідається, те, що відрізняється великою силою почуттів (глибоке, пристрасне почуття). Героїчний; трагічний; комічний (зокрема сатира, гумор, іронія); стверджувальний; заперечувальний, виправдовувальний; піднесений; оптимістичний; романтичний. Гуманістичний пафос виявляється саме в зображенні жахливих сцен війни, коли читач засуджує війну та її жорстокості, співчуває людському горю, наповнюється повагою до людини.
У центрі уваги твору – розповідь про те, що сталося упродовж десяти років після падіння трої, зокрема про те, як одіссей, цар ітаки, після тривалих і незвичайних блукань і пригод повернувся додому, до дружини пенелопи.
“ одіссей, хоча й вірить у своїх богів, але знає, що вони можуть бути такими ж підступними, як і милостивими, відтак у першу чергу покладається на самого себе… одіссей – коваль свого щастя, у нього розум вправного майстра, робітника ”. вираження почуттів і роздумів героя; - наявність елементів сюжету, опису емоційного сприйняття; використання образотворчих засобів; стислість викладу; віршова форма; малий обсяг. Drama – дія) – один із трьох літературних родів (поряд з епосом і лірикою), який змальовує світ у формі дії, здебільшого призначений для сценічного втілення. Комедія – (“комос” – весела процесія, “ода” - пісня) - драматичний твір, у якому засобами гумору й сатири розвінчуються недоліки людського життя й навколишньої дійсності. У пошуках обітованої землі (поетизація римської доблесті, патріотичного служіння державі, величі риму в поемі вергілія “ енеїда ”) який міф був дуже популярним у римській імперії.
Коментарі
Дописати коментар