усі уроки світової літератури 8 клас

усі уроки світової літератури 8 клас

Але, розчарувавшись у матері, яка була для нього зразком жінки, він втрачає довіру й до офелії, відштовхує її, ображає, прикриваючись маскою божевільного. Кохана здатна зрадити його, вона занадто інфантильна і слабка, щоб зробити крок назустріч своєму сміливому героєві, вона назавжди залишиться у ворожому для нього таборі. Шекспіра “гамлет”) у трагедії “гамлет” (1601) вільям шекспір, переробивши сюжет середньовічної легенди та старої англійської п’єси про принца амлета, з найбільшою глибиною відобразив трагедію гуманізму в сучасному йому світі. Глибока філософічність трагедії вільяма шекспира “гамлет, принц данський” глибока філософічність трагедії вільяма шекспира “гамлет, принц данський” відкриття людиною для себе існування зла в житті і пошук власного ставлення до цього зла, вибір позиції у боротьбі проти нього, відповідальність за власні дії перед світом. Визначте і прокоментуйте головні морально - філософські мотиви трагедії вільяма шекспіра “гамлет” у трагедії шекспіра “гамлет” зображений новий на той час тип героя – герой - гуманіст. Трагедія “гамлет” у трагедії “гамлет” вільям шекспір, переробивши сюжет середньовічної легенди і старої англійської п’єси про принца амлете, відобразив трагедію гуманізму в сучасному світі. Трагедія “гамлет” вільяма шекспіра у трагедії “гамлет” (1601) вільям шекспір, переробивши сюжет середньовічної легенди і старої англійської п’єси про принца амлете, відобразив трагедію гуманізму в сучасному світі. Король данії клавдій, принц датський гамлет, племінник короля; королева гертруда, мати гамлета; радник короля полоній із донькою офелією та сином лаертом; друг гамлета гораціо; привид батька гамлета; колишні. Скориставшись сюжетом середньовічної легенди про амлета, записаної вперше саксоном граматиком близько 1200 p а потім відомої в різних літературних обробках, шекспір створив трагедію, сповнену величезного соціально - філософського змісту.

Шекспіра “гамлет” життя людини… філософи й письменники сотні років намагаються зрозуміти його, вловити ту дивовижну мить, коли можна сказати, що воно прекрасне, і дати нарешті відповідь. Зіткнення світу, в якому панують “сила золота і згубні пристрасті”, зі старим світом жорстокого феодального насильства похитнули світлу віру гуманістів у торжество добра, людяності, честі. Філософська глибина та гуманістична наснага трпгедії шекспіра “гамлет” дослідники творчості шекспіра стверджують, що в історії мистецтва немає іншого прикладу такої стійкої і тривалої популярності п’єси, ніж популярність шексіїірівеького “гамлета”. Філософська глибина та гуманістична наснага трагедії шекспіра “гамлет” дослідники творчості шекспіра стверджують, що в історії мистецтва немає іншого прикладу такої стійкої і тривалої популярності п’єси, ніж популярність шекспірівського “гамлета”. Вічні проблеми добра і зла в трагедії вільяма шекспіра “гамлет” на початку xvii століття зіткнення світу, в якому панують “сила золота і згубні пристрасті”, зі старим світом жорстокого феодального насильства похитнули світлу віру гуманістів у торжество добра, людяності, честі. Шекспірівське питання у трагедії вільяма шекспіра “гамлет, принц данський” серед творів класика англійської драматургії вільяма шекспіра найвизначнішою визнано його трагедію “гамлет”. “шекспірівське питання” у трагедії вільяма шекспіра “гамлет, принц датський” “шекспірівське питання” у трагедії вільяма шекспіра “гамлет, принц датський” серед творів класика англійської драматургії вільяма шекспіра найвизначнішою визнано його трагедію “гамлет”. Після жовтневої революції, незважаючи на критичне до неї ставлення, поетеса за­лишилася в росії, хоча багато її друзів емігрували й кликали її із собою. Допомогти учням визначити джерела таланту поета, простежити духовну силу митця в протистоянні вла­ді; розкрити особливості пастернаківської поетики; розвивати навички виразного читання ліричних творів, їх аналізу, уміння проникати в суть художніх образів митця; виховувати любов до поезії, прагнення до самопізнання та самовдосконалення, естетичні смаки.

Його ліричні робо­ти стали втіленням трагічного щастя існування людини, наділеної даром поетичного слова, здатної якнайповніше відобразити у твор­чості всі радощі й тривоги епохи.

— лауреат нобелівської премії (другий у росії в галузі літе­ратури), якого змусили відмовитися від неї; людина, до якої при­хильно ставився сталін і на яку відкрили карну справу; глибокий лірик, реформатор слова і майстер епічної розповіді, філософських спостережень — усе це борис пастернак. 1909 року він вступив на історико - філологічний факультет московського університету, а через три роки почав студіювати філософію в марбурзькому університеті в німеччині. Допомогти учням глибше усвідомити ідейно - художній зміст віршів російських поетів; розвивати навички виразного, вдумливого читання поезії напам’ять, обґрунтовування свого вибору; уміння аналізувати ліричний твір; виховувати наполегливість, любов до поезії, естетичний смак. Ё лі­рику відзначає сповідальний пафос, романтичний розмах почуттів, досто­вірна передача стихії внутрішнього життя, зв’язок із фольклорною тради­цією, мовні експерименти (із синтак­сисом, морфемами). Для просмотра воспользуйтесь удобным проигрывателем, если материал оказался полезным для вас - поделитесь им с друзьями с помощью социальных кнопок и добавьте наш сайт презентаций theslide. Хмарині, що пливе в небесній висі веселих промінців химерній грі; вони спинають порух віт вгорі, і подорожніх, що ідуть у лісі, і корабель, що при скелястім мисі навік в заливі кинув якорі. Пізнавальна (дає відомості про світ, людину, культуру, природу); виховна (формує особистість читача, його культуру); розвиваюча (розвиває увагу, пам’ять, мислення); світоглядна (формує світогляд читача); комунікативна (розвиває мовлення, формує його культуру); гедоністична (художня література несе насолоду); естетична (розвиває естетичний смак, несе уявлення про прекрасне); культуртрегерська (художня література сконденсовує в собі духовний набуток людства і передає його від покоління до покоління). Художня література, як і скульптура, живопис, графіка, створює пластичні образи, дає зображення об єкта, хоча виникають ці образи завдяки різним засобам (живопис фарби, графіка олівець, скульптура камінь). Пророки (“ книга ісуса навина ”, “ книга суддів “, дві “ книги самуїла ”, дві “ книги царств ”, а також пророцтва ісайї, ієремії, ієзекіля, даниїла) мета біблії - не засудження того чи іншого вчинку або схвалення моральності, а показ того, що людина вільна у своєму житті, кожен може обрати власний шлях, водночас кожен з нас має нести і моральну відповідальність за свій вибір. “ паріс повертається до трої ”, “ паріс викрадає єлену ”, “ менелай готується до війни проти трої ”, “ аргонавти звертаються за допомогою до медеї ”, “ медея допомагає ясону викрасти золоте руно ”, “ ясон і медея в коринфі”, міфи про царя едіпа. Mythos – слово, переказ, промова, оповідання) – вид усної народної творчості; розповідь про богів, духів, героїв, надприродні сили, що брали участь у створенні світу.

У давні часи міфи давали уявлення про світ, впливаючи на процес пізнання, були основою для інтерпретацій, природних та суспільних явищ, ритуальних обрядів. З давніх - давен грецька традиція поєднувала ім я гомера з найдавнішими епічними поемами “ іліада ” та “ одіссея ”, з “ гомерівськими гімнами ” та “ гомерівськими епіграмами ”. Епопея – монументальний художній твір, в якому широко зображені й уславлені яскраві характери та значні історичні, переважно героїчні, події минувшини; порушені й глибоко висвітлені важливі проблеми загальнонародного значення. У центрі уваги твору – епізод, коли ахілл, обурений зневагою до нього з боку агамемнона, відмовляється від участі у спільній справі, прирікаючи тим самим ахейців на значні втрати.

Пафос (від грецького pathos – страждання, піднесення, пристрасть) – емоційно - оцінне ставлення до того, про що розповідається, те, що відрізняється великою силою почуттів (глибоке, пристрасне почуття). Героїчний; трагічний; комічний (зокрема сатира, гумор, іронія); стверджувальний; заперечувальний, виправдовувальний; піднесений; оптимістичний; романтичний. Гуманістичний пафос виявляється саме в зображенні жахливих сцен війни, коли читач засуджує війну та її жорстокості, співчуває людському горю, наповнюється повагою до людини.

У центрі уваги твору – розповідь про те, що сталося упродовж десяти років після падіння трої, зокрема про те, як одіссей, цар ітаки, після тривалих і незвичайних блукань і пригод повернувся додому, до дружини пенелопи.

“ одіссей, хоча й вірить у своїх богів, але знає, що вони можуть бути такими ж підступними, як і милостивими, відтак у першу чергу покладається на самого себе… одіссей – коваль свого щастя, у нього розум вправного майстра, робітника ”. вираження почуттів і роздумів героя; - наявність елементів сюжету, опису емоційного сприйняття; використання образотворчих засобів; стислість викладу; віршова форма; малий обсяг. Drama – дія) – один із трьох літературних родів (поряд з епосом і лірикою), який змальовує світ у формі дії, здебільшого призначений для сценічного втілення. Комедія – (“комос” – весела процесія, “ода” - пісня) - драматичний твір, у якому засобами гумору й сатири розвінчуються недоліки людського життя й навколишньої дійсності. У пошуках обітованої землі (поетизація римської доблесті, патріотичного служіння державі, величі риму в поемі вергілія “ енеїда ”) який міф був дуже популярним у римській імперії.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

диктанти для 3 класу з української мови

готові протоколи надання невідкладної медичної допомоги в приватному стомат кабінеті

гімн україни текст-

африка мадагаскар реферат по українські

пісню ярослави притули."тобі, країно"