презентація с тестами по фізичної культури вікторина через торрент

презентація с тестами по фізичної культури вікторина через торрент

- максимально враховувати індивідуальні здібності учнів; - будувати роботу на позитивних емоціях вчителя і учня; - всебічно розвивати творчі здібності дітей; - формувати свідому, активну особистість та громадянина. Учень – це крик душі, енергія, яка бурлить, як гірський потік, тепло сердець, різнокольорова веселка, якщо ці дві душі злити в одну, уявляєте, яка це сила. Своєчасне виявлення і постійний облік даних про фізичний розвиток і стан здоров я учнів; забезпечення гігієнічних умов для виконання вправ, раціональний розподіл рухової діяльності і процедур загартування; дозування фізичних, інтелектуальних, вольових зусиль, що відповідає конкретному станові й реальним можливостям організму.

інформаційно - методична газета “здоров я та фізична культура”, науково - методичний журнал “фізичне виховання в школі”, інструктивні документи міністерства освіти і науки, молоді та спорту, типові навчальні плани; ознайомлення з передовими інноваційними технологіями; взаємовідвідування уроків колег; відвідування міських та районних семінарів; відвідування відкритих уроків та позакласних заходів. Вчитель ххі століття – це передусім новатор, який у своїй роботі застосовує новітні технології, розробляє і використовує на практиці нетрадиційні методики та підходи, самостійно вдосконалює їх. З раннього віку необхідно вести активний спосіб життя, гартуватися, займатися фізкультурою і спортом, дотримуватися правил особистої гігієни — словом, домагатися розумними шляхами справжньої гармонії здоров’я. Завдяки фізичному вихованню в учнів розвиваються фізичні здібності, вони оволодівають руховими вміннями і навичками, умінням самостійно займатися фізичними вправами, школярі набувають активної життєвої позиції, удосконалюють спортивну майстерність. Підготовка як учасників, так і вболівальників до спортивного свята стимулює зацікавленість учнів, які активно надають допомогу, використовуючи свої здібності та уміння. Головна мета позакласної фізкультурно - спортивної роботи полягає в тому, щоб залучити кожного школяра до самостійного, щоденного виконання фізичних вправ на свіжому повітрі. Всі форми фізкультурно - оздоровчих і спортивних занять, які проводяться в процесі навчальної і позакласної роботи, повинні відповідати головній вимозі – залученню кожного учня до щоденних фізичних вправ, які сприяли б здоровому способу життя. “дайте дитині трохи порухатися, і вона знову подарує вам 10 хвилин уваги, а десять хвилин жвавої уваги, якщо ви зуміли їх використати, дадуть вам більше, ніж цілий тиждень напівсонних занять”. Особлива увага приділяється тим вправам, які допомагають запобігти негативному впливу сидячого способу життя на фізичний розвиток дитини (порушенню постави і деформації будови тіла), сприяють більшому насиченню організму киснем. Уроки з кожного виду спорту проходять цікаво, ґрунтовно, учні знають засновників спортивних ігор і дуже охоче працюють над вдосконаленням вправ для формування здорового способу життя. Кожна людина має великі можливості для зміцнення і підтримки свого здоров’я, для збереження працездатності, фізичній активності і бадьорості до глибокої старості. В зв язку з цим важливе завдання для вчителя - спрямовувати свою роботу на виховання стійкого інтересу до занять фізичною культурою, сприяти фізичному розвитку та міцному здоров ю всіх дітей. Одним із найголовніших завдань виховної роботи на сучасному етапі є завдання щодо формування засад здорового способу життя вихованців навчального закладу.

Цей напрямок виховання має на меті навчити майбутніх спортсменів, які прагнуть досягти вершин у спорті, цінувати власне здоров’я, дбати про нього, формувати такий світогляд, який створить у них потребу ведення здорового способу життя. Метою програми є профілактика негативних явищ в ліцейському середовищі; сприяти формуванню у ліцеїстів прагнення займати активну життєву позицію – ціннісне ставлення до власного здоров’я; розвивати у ліцеїстів погляди на загартування, харчування, спосіб життя; виховувати бережливе ставлення до природи та навколишнього середовища. створити умови для збереження і зміцнення здоров’я ліцеїстів, підготовка їх до суспільно значущого самоутвердження, самодостатності та самореалізації в дорослому житті; - розвивати риси, що стосуються збереження і зміцнення здоров’я, через діяльність з оздоровлення умов життя – праці, відпочинку, побуту; - формувати і розвивати фізично, психічно, соціально і морально здорову особистість зі стійкими переконаннями та системою знань про здоров’я і здоровий спосіб життя; - залучати до співпраці з питань здорового способу життя працівників соціально - психологічної служби, медичних працівників, працівників правоохоронних органів, громадських організацій та батьків. Забезпечити значенням раціонального харчування в системі здорового способу життя; розвивати в ліцеїстів інтерес до правильного, раціонального харчування та добового асортименту харчових продуктів; формувати в ліцеїстів основні принципи побудови здорового раціону та режиму харчування. Правила безпеки для велосипедистів; правила поведінки на зупинках громадського транспорту; правила посадки та висадки пасажирів; правила поведінки в салоні громадського транспорту.

Багатство природи україни; цілющі властивості рослин; історичний зв’язок з природою; захоплення людини красою природи рідного краю; випуск стінних газет з екологічного виховання. Ознайомити ліцеїстів з однією із трагічних сторінок україни; наслідки трагедії; ознайомити з заходами, які приймає уряд україни з метою запобігання подібного лиха. В гостях і за столом; виховувати у ліцеїстів повагу, ввічливість, доброзичливість, вдячність, толерантність, тактовність, щирість у спілкуванні з іншими.

Шкідливі звички – небажані форми поведінки, що виникають внаслідок закріплення психофізіологічних механізмів – динамічних стереотипів; розрізняються за ступенем негативного впливу на загальний розвиток особистості, на її здоров’я. На основі ана­лізу його творів та досвіду роботи павлиської середньої школи визначено основні напрями діяльності педагогічного колективу щодо піклування про здоров’я та фізичне виховання учнів. Гуманізація освіти потребує якісно нового під­ходу до потреб дитини - навчання свідомого ставлення молодого покоління до збереження та зміцнення здоров’я, пристосування до умов наявного в україні рівня безпеки, що залежить від стану навколишнього середовища, державної системи підтримки безпеки людини та індивідуальної захищеності. Незважаючи на ряд заходів щодо покращення стану здоров’я дітей, які пропонуються керівними освітніми та науковими установами, в україні спостерігаються лише поодинокі випадки успішної їхньої реалізації у діяльності роботи навчально - виховних закладів. Саме тому в умовах розбудови національної системи освіти важлива роль на­лежить аналізу педагогічної спадщини не тільки діячів сучасності, а й минулого щодо проблеми фізичного виховання школярів та зміцнення їх здоров’я. Так, павлиська середня школа, директором якої, починаючи з 1944 року і до кінця свого життя, був, стала місцем для втілення всіх його педагогічних проектів у життя, в тому числі і піклування про здоров ’я школярів, що стало досить актуальним саме у повоєнний період. Вивчаючи медичну літературу, василь олександрович переконався в необхідності розуміння педагогом внутрішніх фізіологічних, психічних, вікових і статевих процесів, що відбуваються в організмі школярів. Широкий спектр актуальних проблем, висвітлених у педагогічних працях та втілених у практичну діяльність василем олександровичем сухомлинським, вивчався багатьма вітчизняними та зарубіжними вченими, а саме.

Окремі аспекти дослідження фізичного виховання та його вплив на здоров’я та загальний розвиток особистості школяра в педагогічній спад­щині знаходимо у науковому доробку, ія, о. З огляду на важливість цієї проблеми та її недостатню роз­робленість із позицій сучасної історико - педагогічної науки метою нашої статті є висвітлення педагогічних поглядів видатного педагога - гуманіста щодо фізич­ного виховання школярів та збереження їх здоров’я, критичне переосмислення результатів його творчих підходів і наукових здобутків та визначення їх цінності для педагогічної науки і практики роботи в освітніх закладах україни.

Фізичне виховання та збереження здоров’я підрос­таючого покоління розглядав як невід’ємну складову частину всебічного гар­монійного розвитку особистості. “добре здоров’я, відчуття повноти, невичерпності, фізичних сил найважливіше джерело життєрадісного світосприймання, оптимізму, готовності подолати будь - які труднощі. Рекомендації василя олександрови­ча ґрунтуються на спільному розв’язанні проблеми фізичного виховання, збере­ження здоров’я основою життєдіяльності у школі і сім’ї. Су - хомлинський значну увагу приділив питанню збереження здоров’ я дітей, по­передження перевантаження їх у процесі навчання, наголошуючи при цьому, що деяким любителям методів ефективного прискореного та інтенсивного на­вчання не потрібно гратись із здоров’ ям дітей. Досліджуючи причини неуспішності і другорічництва, василь олексан­дрович прийшов до висновку, що “у 85 процентів невстигаючих і відстаючих головна причина відставання, незнання, незадовільної роботи на уроках і вдома, другорічництва - поганий стан здоров’я, якесь захворювання чи нездужання, найчастіше зовсім непомітне для лікаря, таке, що піддається діагностуванню тільки в результаті спільних зусиль матері, батька, лікаря і вчителя. Перед нами відкрилися непомітні з першого погляду, замасковані дитячою жвавістю і рухливістю захворювання серцево - судинної системи, дихальних шляхів, шлунково - кишкові. Питання зміцнення здоров ’я дітей не сходили з порядку денного педагогіч­ної ради павлиської середньої школи, вони постійно розглядались на заняттях психологічного семінару.

“здоров’ я і духовне життя дитини”, “режим праці і відпочинку”, “харчування і здоров’я дитини”, “попередження захворювання серця”, “слух і зір дитини”, “діти з уповільненими мислительними процесами” та ін. Тому залежно від стану здоров’я, на думку педагога, кожна дитина потребувала не тільки індивідуального підходу, але й низки заходів, які б зберігали і зміцнювали здоров’я. У павлиській середній школі були чітко окреслені основні напрямки виховної роботи щодо реалізації завдань фізичного виховання та зміцнення здоров’я у школярів. Важливо, щоб діти більшу частину доби будь - якої пори року бували на свіжому повітрі, багато рухалися й не засиджувалися над підруч­никами одразу після шкільних занять. Він вважав, що школа під блакитним небом, уро­ки мислення на природі - то мандрівка до джерела емоцій, образного сприйняття світу, єднання з прекрасним і початок духовного здоров’я малечі й підлітків. Спостерігаючи багато років за розумовою працею учнів початкових класів, дійшов висновку, що центром педагогічних зусиль має бути дитина з її інтересами, потребами, особливостями природних задатків. Оче­видно, що в організмі кожної людини природою закладаються індивідуальний режим, специфічна внутрішня вібрація, якій відповідає певний напрям творчої діяльності (наукової, художньої, технічної). Якщо людина знаходить творчу, “сродну” працю, живе за індивідуальним режимом, перебуває “у власній сти­хії”, то вона реалізується як особистість, що позитивно впливає на її здоров’я. Багаторічні спостереження свідчать про те, що ба­гато трудових процесів, у яких гармонійні, красиві, злагоджені рухи людського тіла можна прирівняти до гімнастичних вправ. Вихованці, які займаються такою працею протягом усього часу перебування в школі, відзначаються чудовим фізичним розвитком, красою, гармонійною пропорційністю органів, пластичністю рухів, умінням докладати фізичних зусиль відповідно до мети руху.

Але серйозну функцію ці заняття виконують лише тоді, - наголошував він, - коли вся навчально - виховна робота перейнята турботою про здоров’я, про гармонію фізичного і духовного. Турбота про людське здоров’я, на думку, а тим більше про здоров’я дитини, - це не просто комплекс санітарно - гігієнічних норм і правил, не перелік вимог до режиму харчування, праці, відпочинку, але й систематичне ви­конання фізичних вправ. “ми прагнемо привести вихованців до переконання, що завдяки регулярним вправам у них не тільки розвивається краса тіла, гармонія рухів, а й формується характер, гартується сила волі. З цих та інших видів спорту в нас стало правилом проводити змагання на першість з краси, граціозності, гармонії рухів, а швидкість вважаємо другорядним елементом. У таких змаганнях часто немає краси, відсутні естетичні вимоги і, що особливо неприпустимо, немає справжньої масовості і не враховуються індивідуальні можливості. Не можна перетворювати спорт із засо­бу фізичного виховання всіх дітей у засіб боротьби за особистий успіх, не можна ділити дітей на здібних і нездібних щодо занять спортом, не можна розпалювати нездорові пристрасті ажіотажем боротьби за уявну честь школи.

Наполегливо і послідовно відстоював гуманний під­хід до дитини, активно виступаючи проти засилля авторитарної педагогіки, яка нерідко є причиною конфліктних ситуацій, педагогічних неврозів. Звикаючи до підвищеного тону, до нервозності, учні іноді протягом п’яти - шести годин, протягом цілого шкільного дня, перебувають у стані надмірного збудження. Василь олександрович проявив себе непримирен­ним критиком жорстокості, зневажливого, грубого ставлення до дітей, під­креслюючи, що “крик у стінах школи - це дрімуче педагогічне безкультур’я”. Упродовж своєї педагогічної діяльності василь олександрович відстоював ідею зміцнення здоров’я людини в дитинстві, щоб запобігти кволості, млявості та ін а за роки шкільного життя дати їй всю повноту життєвих радощів. Для запобігання надмірній втомлюваності, а отже, й руйнації здоров’я дітей, педагог рекомендував реалізувати ідею “школи радості” й відкрити перед учнями “чудес­ний світ” у живих барвах, яскравих і тремтливих звуках, у казці й грі, у власній творчості, у красі, що надихає серце, у прагненні робити добро людям. Одним із важливих напрямів діяльності школи вважав необхідність дотримання санітарно - гігієнічних вимог щодо обладнання й оснащення приміщення для занять, що сприяє збереженню здоров’я, ефективній організації розумової діяльності. На його думку, внаслідок тривалого пере­бування дитини у приміщенні, тобто “кисневого голодування”, можуть виникнути проблеми з очима, порушення обміну речовин, а тому дитина втрачає здатність до зосередженої розумової праці. Педагог вказував на необхідність індивідуально підходити до кожного учня, бачити розумову роботу кожної дити­ни; піклуватися про повсякчасний розвиток знань; не допускати, щоб навчання перетворювалося на нескінченне надолужування пропущеного, не підтягувати без кінця “хвости”; надавати учневі вільний час, необхідний йому, як повітря для здоров’я. Отже, вивчення моделі навчально - виховної роботи, за якою працювала павлиська середня школа за часів, свідчить, що системоутворюю­чим елементом там була ефективна праця всього педагогічного колективу з метою досягнення високого рівня здоров’я та гармонійного фізичного розвитку учнів. Науково обґрунтовані педагогічні ідеї, які втілив, є актуальними і сьогодні слугують формуванню в учнів свідомого ставлення до свого здоров’я, оволодінню життєвими навичками здорового способу життя та безпечної для здоров’я поведінки.

Одне з найважливіших завдань педагогічних колективів активно втілюва­ти у практику роботи сучасної школи теоретичні та практичні аспекти основ здоров’я і психогігієни навчально - виховного процесу щодо збереження та зміцнення фізичного, психічного й духовного здоров’я дітей і підлітків, спря­мовувати професійну роботу кожного учителя не тільки на навчання школярів, але і бережному ставленню до свого здоров’ я. Вид художньої прози, що походить від народних переказів, порівняно коротка розповідь про фантастичні події та персонажів, такі, як феї, гноми, велетні тощо, називається … казка. В едучи розмову про минуле нашого народу, ми продовжимо вивчення творчості українського письменника олександра олеся й про героїчне минуле нашого народу.

(сила микити кожум’яки, сила змія, двобій між ними) віршовий ритм — це повторення сумірних мовних одиниць, що ними є самі віршовані рядки, які промовляються поспіль один за одним. і так само як наші сучасні богатирі – василь вірастюк, валерій газаєв, ми маємо змогу і будемо прославляти нашу україну в усьому світі, залишаючись її патріотами назавжди.

Наша освіта має повною мірою виконувати свою важливу місію прищеплення молодим поколінням загальнолюдських і національних цінностей та ідеалів, плекання їхніх патріотичних почуттів, допомагати усвідомити неприпустимість розмежування української спільноти за регіональною, етнічною, релігійною, соціально - політичною чи будь - якою іншою ознакою. загальнодержавними та обласними програмами з питань попередження насильства над неповнолітніми, профілактики дитячої бездоглядності та злочинності, правової та психологічної підтримки дітей, які потрапили в складні соціальні умови тощо. Формування моральної активності особистості, проявів чуйності, чесності, правдивості, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, толерантності, терпимості до іншого, миролюбності, готовності допомогти іншим, обов’язковості, ввічливості, делікатності, тактовності; вміння працювати з іншими; протистояти виявам несправедливості, жорстокості. Формування вміння цінувати себе як носія фізичних, духовних та соціальних сил, вміння протистояти негативним проявам у суспільстві, бути компетентним у питаннях захисту власного здоров’я, формування навичок здорового способу життя. Головна увага приділяється самій високій цінності в державі ­людини, її життю та здоров ю, формуванню громадянина - патріота україни, створенню умов для самореалізації особистості відповідно до її здібностей, суспільних та власних інтересів, вихованню громадянина з демократичним світоглядом і культурою, який не порушує прав і свобод людини, вихованню в учнів свідомого ставлення до свого здоров я, формування належних гігієнічних навичок і засад здорового способу життя. Співпрацю з позашкільними закладами, громадськими, культурно – просвітницькими організаціями, правоохоронними органами в проведенні позаурочної виховної роботи в школі. До плану були внесені заходи обласного, міського, шкільного рівнів, а також кожний класний керівник складав орієнтовний план проведення класних виховних годин. Несприятливе навколишнє середовище, погіршення санітарно - гігієнічних умов навчання та якості медичного обслуговування, поширення шкідливих звичок серед учнівської молоді тощо. Сьогодні завданням кожного вчителя школи є пропаганда та навчання учнів здоровому способу життя, профілактиці алкоголізму, тютюнопаління, наркоманії та сніду.

Тому вже під час проведення вересневих батьківських зборів цим питанням необхідно приділити багато уваги, зупинитись на взаємодії між школою та родинами щодо профілактики негативних факторів, які впливають на стан здоров’я. З метою організації роботи з охорони праці та забезпечення безпеки життєдіяльності учасників навчально–виховного процесу перед початком навчального року видано відповідні накази, розроблені посадові інструкції та інструкції з охорони праці для всіх працівників, видані працівникам під підпис. На кожному поверсі розташований план евакуації на випадок пожежі або інших стихійних лих; в навчальних кабінетах школи оформлено куточки з безпеки життєдіяльності. Для сучасної освіти однією з найактуальніших і гострих проблем постає збереження й зміцнення здоров’я учнів та формування в них позитивної мотивації на здоровий спосіб життя. У ході експериментальної роботи ми виділили чотири основні соціуми, в яких педагоги, учнівське самоврядування здійснювали формування навичок щодо здорового способу життя. У чні відвідують шкільні спортивні секції і гуртки, беруть участь у спортивно - оздоровчих заходах школи, в організації екскурсій, походів і прогулянок, що допомагає зняти м’язову втому школярів після уроків та пропагувати гармонійний розвиток особистості. У відповідності до державних санітарних правила і норм влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів створено необхідні санітарно – гігієнічні умови для організації навчально - виховного процесу.

Проводяться заходи щодо організації шкільного режиму, дотримання у школі гігієнічних норм щодо освітлення, температури повітря, шкільного обладнання, раціонального харчування, загартування, профілактично - медичне обстеження. Основна мета роботи школи в цьому напрямку - координація зусиль педагогічного колективу, запобігання правопорушень, надання допомоги вчителям, класним керівникам, батькам, що цього вимогали; охорона прав дитини.

У планах виховної роботи класних керівників, та плані роботи педагога – організатора було заплановано бесіди з правового виховання, бесіди з профілактики правопорушень, тиждень правових знань, робота з батьками дітей, схильних до правопорушень, питання з профілактики правопорушень включені до порядку денного батьківських зборів. Класні керівники у класних журналах заповнювали щодня сторінку обліку відвідування учнями уроків, підбиваючи підсумки відвідування школи кожного семестру.

Кожного дня черговий клас відмічає відсутніх на уроках, з цими учнями та їх батьками проводяться роз’яснювальні бесіди про неприпустимість безпричинних пропусків уроків. В усіх діях щодо дітей, незалежно від того, здійснюються вони державними чи приватними установами, що займаються питанням соціального забезпечення, судами, першочергова увага приділяється якнайкращому забезпеченню інтересів дитини, особливо дітям пільгових категорій. Протягом навчального року постійно проводилися зустрічі класних керівників з опікунами, відвідували їх вдома з метою контролю виконання їх обов’язків, проводилися індивідуальні консультації. Міністерство дисципліни та порядку проводило рейди - перевірки наявності шкільної форми, дотримання учнями правил поведінки, неодноразово заслуховувало на засіданні міністерства учнів, які систематично пропускають уроки без поважних причин та порушують правила поведінки в школі. Адміністрація та класні керівники сприяють співпраці батьківського комітету школи та шкільного парламенту в організації та проведенні різноманітних позакласних та позашкільних заходів (протягом року) в рамках батьківського всеобучу були проведені бесіди.

Відбулося 3 засідання класних батьківських колективів, тематика яких включала бесіди, щодо безпеки дорожнього руху, попередження пустощів з вогнем, безпеки на льоду, у побуті, на водоймищах, у природі. Здійснювалась через проведення різноманітних екскурсій до міського краєзнавчого музею та музей бойової слави з метою виховати у дітей гордість та любов до своєї батьківщини.

З метою утвердження в суспільстві традицій державотворення, підвищення авторитету української держави, виховання національно - патріотичних рис в школі проведено. ); • заходи з нагоди святкування дня заснування юнеско (випуск тематичної газети – члени учнівського самоврядування); • дистанційні заходи до дня вшанування пам’яті жертв чорнобильської трагедії. За участю адміністрації, педагога - організатора, учнів та батьків було проведено 4 засідан ня ради профілактики, де розглядалась поведінка, успішність учнів школи.

Варто зазначити, що однією із основних причин запрошення дітей і їхніх батьків на засідання ради профілактики є низька успішність, пропуски уроків без поважних причин учнями, порушення поведінки в школі. У вересні - жовтні складено соціальний паспорт школи, проведено моніторинг зайнятості учнів у позаурочний час (майже 70% школярів нашої школи охоплені роботою в гуртках, секціях та інших закладах), проведено анкетування учнів щодо їх схильності до шкідливих звичок; проводиться індивідуальна та групова, робота з дітьми девіантної поведінки, вивчаються емоційні стани першокласників під час уроку, міжособистісні відносини у класних колективах. З метою підвищення ефективності роботи педагогічного колективу з питань правової освіти і превентивного виховання, пошуку новітніх технологій та методик виховання проведено. Тиждень права; день толерантності; заходи до європейського дня захисту дітей від сексуальної експлуатації та сексуального насильства; міжнародний день прав людини.

Завдяки співпраці адміністрації, психологічній службі, педагогічного та батьківського колективу школи на кінець і семестру учнів, схильних до правопорушень на обліку в школі та кримінальній міліції немає. Вся діяльність учнів – членів дитячої організації спрямована на збереження та покращення екологічної ситуації нехай не в усьому світі, але хоча б у нашому місті. З метою підвищення рівня правової освіти та виховання учнівської молоді, стійкого негативного відношення школярів до алкоголю, наркотиків, тютюнопаління, ранньої профілактики шкідливих звичок та правопорушень серед неповнолітніх, повноцінного розвитку дітей і молоді, охорони та зміцнення їхнього здоров’я у школі постійно проводяться виховні профілактичні заходи щодо належного виховання молодого покоління, тому створено певну систему правової освіти та виховання. формування і розвиток у дітей та шкільної молоді міцних переконань і потребу поводити себе згідно з моральними нормами, які склалися в суспільстві; - формування цілісної моральної особистості з розвинутими гуманістичними рисами.

Доброта, чуйність, милосердя, увага, толерантність, совість, чесність, справедливість, людську гідність, повагу і любов до людей, правдивість, скромність, сміливість, мужність. З метою правового виховання, формування громадянина україни, формування громадських та соціальних рис особистості, виховання поваги до державних та національних символів україни в школі та класних кімнатах, створено „куточок української державності”та куточок пам’яті. Художньо - естетичний аспект виховної роботи знайшов свою реалізацію в проведенні протягом навчального року загальношкільних заходів, а також в участі школи в різноманітних міських та обласних конкурсах і турнірах. Родинно - сімейне виховання здійснювалося через систему заходів, спрямованих на виховання поваги до родини, турботливого ставлення до рідних, близьких, прищеплення традиційних сімейних цінностей. Батьківська громада також активно брала участь у підготовці та проведенні загальношкільних заходах, концертах, новорічних святах, міських творчих конкурсах. На початку навчального року вчителями і бібліотекарем проведено аналіз складу підручників, необхідних для навчання, прийнято учать у акції “живи, книго. Проаналізувавши виховну роботу за 2019 - 2020 навчальний рік, включаючи дистанційне навчання, слід зазначити, що всі учні школи були задіяні в освітньому процесі, майже всі здобувачі освіти були залучені до роботи гуртків, спортивних секцій. У наступному навчальному році класним керівникам треба більше уваги приділяти роботі над вдосконаленням зовнішнього вигляду дітей, особливо 5 - 9 класів. Необхідно також більше уваги приділяти трудовому вихованню школярів у рамках самообслуговування та прибирання навчальних кабінетів, території навколо школи, та заходам, спрямованим на покращання внутрішкільної д исципліни серед учнів. покращ ити співпрац ю з батьківськ им та учнівськ им колектив ами школи через проведення спільних вечорів, виховних заходів, лекторіїв, дозвілля, екскурсій та ін. Продовжувати роботу з національно - патріотичного виховання за концепцією з національно - патріотичного виховання дітей та молоді; - ретельніше готуватися до проведення годин спілкування, уроків мужності, чітко продумувати їх виховну мету і прикладати достатньо зусиль щодо її досягнення. О собли ву увагу звертати на повагу учнів до дорослих та однолітків, культур у спілкування між учнями, вчителями, та виховувати відповідальність за свої вчинки; 6. Продовжувати запровадження інноваційних методик та здоров’язберігаючих технологій у навчально - виховному процесі школи, активне залучення до заходів учнівського та батьківського загалу.

Коментарі