розвиваюче відео- вчимося додавати українською

розвиваюче відео- вчимося додавати українською

Способів навчити дітей читати може бути безліч, але ми обрали для вас лише шість порад, які знайшли в блозі дженаї джейкобсон, колишньої вчительки початкової школи й авторки посібника я можу навчити мою дитину читати (i can teach my child to read, 2013). Дітям віком від двох - трьох років починайте ставити питання перед читанням, продовжуйте їх ставити протягом читання та не забувайте запитувати про прочитане вже після сторітайму.

Під час читання просіть малюка спробувати передбачити розвиток подій, запитайте, чому герой зробив саме такий вибір, про що він думав, що персонажі книжок відчувають тощо. Дуже добре, якщо персонажів книжки зображно з яскраво вираженими емоціями, тоді, спілкуючись про почуття героїв, ви може паралельно розвивати емоційний інтелект, апелюючи до особистого досвіду дитини.

Тож, якщо в ньому будуть літери, які вони бачитимуть щодня, – наприклад, написи над їхнім ліжком, постери зі словами на стіні, килимки з літерами, посуд з їхніми іменами чи й сама їжа у вигляді слів – вони обов’язково пробудять у них інтерес і цікавість. Завжди памятайте, що ваша кінцева мета виховати дитину не людиною, яка бездумно все зазубрюватиме, а людину, яка вчитиметься протягом усього життя та любитиме читати.

Якщо дитина зацікавилася літерами і ви вже почали використовувати четверту пораду для впізнавання цих літер, почніть впроваджувати заняття, що активують якомога більше чуттів. Аплікації з алфавіту допоможуть дитині навчитися асоціювати форму букви зі звуком, до того ж вони розвивають дрібну моторику коли ви вирізаєте, клеїте і творите.

Аплікації з алфавіту допоможуть дитині навчитися асоціювати форму букви зі звуком, до того ж вони розвивають дрібну моторику коли ви вирізаєте, клеїте та творите.

Саме в цьому віці варто починати знайомити її з різними жанрами книжок під час спільного читання, тобто вчити самостійно їх відрізняти та класифікувати.

Документальні (правдиві історії чи факти про тварин, людей, місця тощо); фантастика (вигадані історії, не можуть відбуватися у реальному житті через магію, тварин, що розмовляють тощо); реалістичні історії (вигадані історії, що теоретично можуть відбуватися у реальному житті через правдоподібність героїв та подій); книжки - абетки; книжки з піснями.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

готові протоколи надання невідкладної медичної допомоги в приватному стомат кабінеті

диктанти для 3 класу з української мови

гімн україни текст-

звітність про суми нарахованої зарплати застрахованих осіб д4

психолог — педагогу підказки та рекомендації