книгу без регестрации карапузова є.к матеріали і технології в сучасному виробництві

книгу без регестрации карапузова є.к матеріали і технології в сучасному виробництві

Цей перехід заснований на революції інформаційних технологій, яка у 1970 - х роках заклала основу для нової технологічної системи, що поширилася по всьому світі. Відносно жорсткі та вертикально орієнтовані інститути замінюються гнучкими і горизонтально орієнтованими мережами, через які здійснюється влада та обмін ресурсами.

Усі сфери життя, починаючи з геополітики крупних національних держав і закінчуючи повсякденням звичайних людей, змінюються, виявляючись поміщеними в інформаційний простір і глобальні мережі. Кастельс розмежовує відомі концепції інформаційного суспільства (information society) і власне концепцію інформаціонального суспільства (informational society). Кастельса, інформація та обмін інформацією супроводжували розвиток цивілізації протягом усієї історії людства і були критично важливими у всіх суспільствах. У той же час інформаціанальне суспільство будується таким чином, що генерування обробка та передача інформації стали фундаментальними джерелами продуктивності та влади.

Кастельс пропонує соціологічний опис і розуміння основних моментів історії становлення таких технологій, приділяючи багато увани силіконовій долині у розвитку комп’ютерної індустрії. По - п’яте, важливою характеристикою інформаційно - технологічної парадигми стає конвергенція конкретних технологій у високоінтегрованій системі, коли, наприклад, мікроелектроніка, телекомунікації, оптична електроніка та комп’ютери інтегровані в інформаційні системи.

Кастельса означає, що основні види економічної діяльності (виробництво, споживання і циркуляція товарів та послуг), а також їхні складові (капітал, праця, сировина, управління, інформація, технологія, ринки) організуються у глобальному масштабі, безпосередньо або ж із використанням розгалуженої мережі, що пов’язує економічних агентів. У своєму дослідженні процесу глобалізації теоретик звертається до соціо - економічного аналізу місця різних регіонів у глобальному економічному та інформаційному просторі. Деякі регіони (наприклад, тихоокеанський) активно залучаються у глобальний економічний обмін, і одночасно інші великі регіони (африка) виключаються із глобальної системи.

Кастельс розглядає зміни у виробництві і управлінні підприємством, спрямовані на створення гнучкої організаційної структури, здатної брати участь у мережевих міжфірмових обмінах. Кастельс робить висновок про те, що традиційний підхід до організації як до автономного агента ринкової економіки повинен бути заміненим концепцією виникнення міжнародних мереж фірм і субодиниць фірм як базової організаційної форми інформаціонально - глобальної економіки.

Він вважає, що не існує систематичного структурного співвідношення між поширенням інформаційних технологій та еволюцією рівня зайнятості у цілому в економіці. Чи то традиційні, чи новітні – вони збагачують людину, дають їй можливість стати більш освіченою і досвідченою, приймати участь в суспільному, політичному житті, навчають самостійно приймати рішення і сприяти культурному розвитку.

” фонди бібліотек повинні не тільки зберігати пам’ять про людські дерзання та творчий дух, але й відображати поточні тенденції і еволюцію суспільства ”. Той же маніфест наголошує, що роботу бібліотеки повинні будувати на основі її основних функцій, які відносяться до інформації, грамотності, освіченості і культурі. Отже, будь - яка бібліотека в світі повинна служити основним функціям і стати справжнім освітнім та культурним центром для тієї категорії населення, яку вона обслуговує. Бібліотечно - інформаційний центр школи – це структурний підрозділ, що включає фонд книг, різноманітні інформаційні і технічні засоби, має в наявності комплекс обладнання і меблів, читальний зал з робочими зонами, в яких створені умови для індивідуальної роботи та розвитку навчально - пізнавальної діяльності учнів, підвищення професійного рівня вчителів. Бібліотека - медіатека – це підрозділ загальноосвітнього навчального закладу, обладнаний аудіовізуальними і комп’ютерними засобами для різноманітних форм організації діяльності учнів, для забезпечення змісту, методики навчального процесу і виховної роботи.

Автоматизація бібліотечних процесів та підключення їх до інтернет забезпечує доступ до інформаційних ресурсів, що сприяє проведенню інтегрованих уроків, а також активізації навчально - пізнавальної, комунікаційної діяльності учнів. Діяльність шкільної бібліотеки по забезпеченню інформаційних потреб читачів включає систематичний аналіз використання бібліотечного фонду, його популяризації; обслуговування читачів в режимі роботи абонемента та читального залу; формування довідково - бібліографічного апарату; вивчення інформаційних потреб учнів; здійснення диференційованого обслуговування читачів; використання різних форм і методів індивідуальної, групової і масової роботи.

Шкільна бібліотека складає і готує списки літератури на допомогу навчально - виховній роботі закладу, виконує довідкову, інформаційну роботу, популяризує бібліотечно - бібліографічні знання серед учнів, проводячи бесіди, організовуючи книжкові виставки, огляди, лекції, бібліотечні уроки, надаючи індивідуальні і групові консультації. Спільно з учителями шкільна бібліотека проводить читацькі конференції, літературні та музичні вечори, диспути, ігри, в межах своєї компетенції бере участь у навчально - виховному процесі, науково - пошуковій та краєзнавчій роботі, пов’язаній з книгою, навчальним підручником та іншими формами інформації, координує та кооперує свою діяльність з бібліотеками для спільних дій і заходів у навчальній і сферах дозвілля. Вдосконалення методик аналізу інформаційних потреб читачів, оцінювання потрібної інформації, джерел для задоволення освітніх та індивідуальних потреб, інтересів;сприяння реалізації державної політики в галузі освіти; інформаційне забезпечення навчально - виховного процесу в школі для засвоєння програмних знань, самоосвіти учнів; виховання гармонійної, моральнодосконалої особистості, свідомого громадянина, здатного до інтелектуального, духовного і творчого розвитку; проведення заходів з використанням літератури, що сприяє збагаченню життєвого досвіду учнів, засвоєнню ними культурних цінностей, зокрема. Літературні ігри, експрес - інформації, прес - діалоги, конкурси літературних ерудитів; співпраця з учителями над інформацією з навчальних дисциплін, щоб з перших років навчання в школі пошук і отримання інформації, знання форматів її представлення були б звичайною, повсякденною практикою в житті кожного учня; поступове реформування бібліотеки на інформаційний центр з мультимедійними технологіями.

Допомога у створенні інтегрованих уроків, написання рефератів, повідомлень з навчальних дисциплін; створення додаткових картотек, інформаційних списків, експрес - інформації; формування інформаційної культури учнів, постійного прагнення їх до пошуку інформації, свідомого, осмисленого добору інформаційних джерел, по можливості, надання доступу до нетрадиційних носіїв інформації, зокрема, через мережу інтернет; системи бібліографічної інформації. Професійна компетентність шкільного бібліотекаря передбачає володіння кодексом етики бібліотекаря, знання законодавчо - нормативних документів, комплектування фонду традиційними і нетрадиційними носіями інформації відповідно до стандартів освіти в україні, одержання й розміщення літератури, дотримання принципів загальнодоступності інформації та їх реалізацію у виховній та освітній діяльності, надання інформаційних послуг, планування і звітність діяльності, автоматизацію бібліотеки.

У сучасній шкільній бібліотеці дитина починає своє перше знайомство з інформаційною культурою, і завданням шкільної бібліотеки є не тільки створення та забезпечення можливостей доступу читачів до інформаційних ресурсів, але й пошук нових підходів до підготовки користувачів, які б володіли сучасними методами багатоаспектної інформаційної діяльності. Сучасний школяр повинен розуміти, наскільки важливо володіти інформацією, зберегти її, систематизувати і передавати, а також він повинен розуміти, комп’ютери відіграють особливу роль у вирішенні цих завдань. Створення сприятливих і комфортних умов для організації навчально - виховного процесу, розвитку комплексного навчально - методичного забезпечення предметів. Створення позитивного іміджу бібліотеки через пошук сучасних, найбільш привабливих для читача форм популяризації книги, реклама бібліотеки, а також послуг, які пропонує бібліотека. Повноцінне задоволення потреб учасників навчально - виховного процесу в навчальній, довідковий і науково - популярній літературі, забезпечення її різноманітності. Своєчасне надання учням і вчителям доступу до потрібної інформації, удосконалення досвіду під час аналізу інформаційних потреб, задоволення освітніх індивідуальних запитів, інтересів. Співпраця з учителями у формуванні системного підходу до роботи з інформацією з їхніх предметів, щоби з перших років навчання у школі пошук і використання ір - технологій стали повсякденною практикою в житті кожного учня. Провідним напрямом бібліографічної роботи шкільної бібліотеки, спрямованої на систематичне забезпечення бібліографічною інформацією відповідно до постійних запитів є бібліографічне інформування. Така послуга призначена для постійного ознайомлення читачів з виходом із друкованих видань, з новинками, які надійшли до бібліотеки, а також з літературою, що охоплює широке коло питань для учнів і вчителів. Зміст інформування визначається специфікою навчально - виховного процесу школи, навчальними планами і програмами, головними завданнями, що стоять перед школою в поточному році, інтересами вчителів, учнів та батьків. Вони міцні, є хорошими провідниками електричного струму, піддаються ручній і механічній обробці різальними інструментами, куванню, штампуванню, мають багато інших важливих властивостей, про які ти дізнаєшся в цьому параграфі та в подальшому на уроках трудового навчання. із чорних та кольорових металів виготовляють авіаційну й космічну, військову та сільськогосподарську техніку, вироби домашнього вжитку, побутову техніку, машини та обладнання для обробки різних конструкційних матеріалів тощо (мал. У результаті пропускання плит між валками дістають потрібну споживачам готову металопродукцію з різним профілем поперечного перерізу, яку називають сортовим прокатом. До прокату простого профілю належать штабовий, квадратний, шестигранний, круглий, сегментний, а до фасонного - кутовий, тавровий, двотавровий, рейковий та ін. Пластичність — це здатність металу під дією зовнішньої сили змінювати форму та розміри (без утворення тріщин, розривів) і зберігати цю форму після припинення дії зовнішньої сили.

Крихкі метали використовують для виготовлення станин верстатів, будівництва стін, а пружні - для виготовлення мостів, залізничних полотен, телевеж тощо. Під час експлуатації виробів із металів та їх сплавів доводиться стикатися з явищем руйнування цих конструкційних матеріалів під дією навколишнього середовища. Корозія призводить до погіршення механічних властивостей металу, що може спричинити вихід з ладу деталей машин, механізмів, руйнування будівель, мостів, інших споруд (мал. Вони бувають металічними (покриття цинком, оловом, свинцем, нікелем, хромом та іншими металами) і неметалічними (покриття лаком, фарбою, емаллю та іншими речовинами). Золото - метал жовтого кольору, срібло - білого, платина - сріблясто - білого, мідь - червонуватого, алюміній - сріблястого, цинк - синювато - білого, свинець - синювато - сірого, титан - темно - сірого (мал. Для надання сталі необхідних властивостей до її складу вводять спеціальні добавки, які називають легуючими елементами, кожен з яких позначається на маркуванні великою літерою. Як легуючі елементи використовують кремній - с, хром - x, нікель - н, молібден - м, марганець - г, вольфрам - в, алюміній - ю, мідь - д, кобальт - к, ванадій - ф та ін. Якщо вміст легуючого елемента перевищує 1 %, то після літери, яка означає назву легуючого елемента, ставиться цифра, що означає його вміст у відсотках. Ливарні, що застосовують для виготовлення деталей відливанням, і деформовані, або ковальські, з яких виготовляють дріт, листи, профільний алюміній, а також деталі виробів. До кольорових сплавів також належать дюралюміній - сплав алюмінію з міддю, марганцем і кремнієм, що завдяки високій міцності й малій масі широко використовується в літакобудуванні та багатьох галузях виробництва; мельхіор - сплав міді, алюмінію і хрому; титан - сплав алюмінію, хрому, молібдену, ванадію та ін. А мідь, бронза, латунь, силумін б залізо, цинк, алюміній, титан, олово в вольфрам, нікель, хром, магній, свинець г чавун, латунь, мельхіор, дюралюміній д сталь, цинк, алюміній, нікель. Наприклад, добута гірниками руда потрапляє до металургів, які виплавляють метал, із якого машинобудівники, у свою чергу, виготовляють баштові крани, потрібні для будівельників і т. Коли цей ланцюг виробничих взаємозалежностей послідовно продовжити, то виявиться, що в нього ми включимо практично усі відомі нам результати виробництва, адже споживачами виступають як підприємства, так і їх працівники.

Суспільний поділ праці — це відособлення різних видів економічної діяльності та їх стійке закріплення за окремими людьми та їх групами у вигляді спеціалізації. Виробнича кооперація — це форма тривалих і стійких зв язків між економічно самостійними підприємствами (фірмами), зайнятими спільним виготовленням певної продукції на основі спеціалізації їхнього виробництва. Мається на увазі, що жоден економічний суб єкт не може нормально жити за рахунок самозабезпечення, елементарно не може створювати усе необхідне для себе.

А тому, з міркувань здорового глузду, кожен спеціалізується на окремому виді діяльності, де почуває себе комфортно щодо наявних знань, кваліфікації, навичок. 1) відокремлення скотарських племен від землеробських (відбулося 10 - 12 тисяч років тому); 2) відокремлення ремесла від сільського господарства (проходило 7 - 8 тисяч років тому); 3) виділення верстви купців як знавців обмінних операцій (сталося близько 4, 5 тисячі років тому). Розпочавшись колись давно із двох галузей (землеробства і скотарства), розвиток суспільного поділу праці призвів сьогодні до утворення сотень різних, відносно самостійних видів господарської діяльності. Навіть коли якась річ і видається з першого погляду дрібничкою (наприклад, канцелярські скріпки чи сірники), вона насправді є результатом кооперованої праці багатьох спеціалізованих виробників. Це спеціалізація підприємств на виготовленні певної продукції, робіт, послуг (наприклад, швейна фабрика, молокозавод, транспортна чи будівельна організація тощо); • поділ праці між галузями.

Це спеціалізація окремих територій на певному виробництві (наприклад, вінниччина в україні славиться як цукровий регіон, донеччина — як вугільний регіон, крим і карпати — як курортні регіони). Це спеціалізація цілих країн на певному виробництві (наприклад, японія є визнаним у світі виробником електроніки та легкових автомобілів; швейцарія — наручних годинників, твердих сирів і шоколаду; бразилія — кави). • попредметна, або продуктова (виробництво машин, взуття, ліків тощо); • подетальна (виготовлення підшипників, гуми, клею тощо); • поопераційна, або технологічна (встановлення двигунів чи вікон, фарбування, фасування борошна тощо). Так, одним із важливих факторів підбору працівника є врахування його психологічного типу, або специфіки його темпераменту, оскільки в цьому сенсі люди природно поділяються на флегматиків, меланхоліків, сангвініків і холериків; - природно - кліматичні умови.

Наявність тих чи інших мінеральних багатств, особливості кліматичних умов, географічне розташування тощо — це той важливий фактор, яким визначений напрям спеціалізації окремих територій і цілих країн; - традиції (від лат. У вибору професії та місця роботи люди часто орієнтуються на певні підприємства, розташовані поблизу їх місця проживання, або на доступну їм інформацію, поради.

При територіальному поділі праці ефективніше використовуються різного роду місцеві особливості; • відкриває широкі можливості для механізації й автоматизації виробництва. Коли ж цей виробничий процес розбити на окремі спеціалізовані операції, то застосування відповідних механізмів і навіть автоматів стає цілком можливим; • сприяє значному підвищенню продуктивності праці. Завдяки зростанню продуктивності праці створюються можливості економії трудових ресурсів задля їх переміщення в інші галузі, здешевлення виробництва товарів, підвищення добробуту населення. ) класик політичної економії адам сміт розпочав із прикладу організації виготовлення шпильок у звичайній майстерні, яким показав, що тільки завдяки уведенню спеціалізації ручної праці десяти робітників обсяг виробництва зріс у 240 разів. Зосереджуючись на якійсь трудовій діяльності і віддаючи їй основну частину свого життя, людина вимушено перетворюється на функціонера (людину - функцію, часткового працівника); • монотонність і непривабливість багатьох видів робіт. Монотонність праці викликає швидку втомлюваність працівників і, як наслідок, — підвищену захворюваність і виробничий травматизм; • повна залежність виробників один від одного, яка зумовлює необхідність чіткого їх кооперування, налагодження безперебійного обміну результатами діяльності. Та все ж економічні переваги суспільного поділу праці більш вагомі, і тому суспільство заінтересоване у поглибленні суспільного поділу праці та мінімізації його негативних наслідків. Абсолютні переваги спеціалізації — це явні переваги того чи іншого виробника (працівника, підприємства, країни) над іншими щодо майстерності, продуктивності праці чи витрат виробництва. Вони полягають у тому, що спеціалізація на одному, правильно вибраному напрямку і раціональна кооперація (обмін) з іншими виробниками завжди забезпечують більший економічний ефект. Припустимо далі, якби іваненко власноруч узявся робити шафу і витратив на це 20 год то йому довелося б пожертвувати на цей час своєю лікарською справою й доходом від неї, приміром, у 800 гривень (умовна вартість однієї години лікаря (40 грн.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

диктанти для 3 класу з української мови

готові протоколи надання невідкладної медичної допомоги в приватному стомат кабінеті

гімн україни текст-

африка мадагаскар реферат по українські

пісню ярослави притули."тобі, країно"