програму для нарахування батьківської плати

програму для нарахування батьківської плати

За перебування дитини в такому загальноосвітньому навчальному закладі (далі – знз), як інтернат, батьки дітей (за відсутності законодавчо встановлених для них пільг) мають вносити батьківську плату.

Так, батьки або особи, які їх замінюють, мають сплачувати 20 % середньомісячного сукупного доходу на одного члена сім‘ї за утримання одного вихованця в загальноосвітній школі - інтернаті, спеціалізованій школі - інтернаті і–ііі ступенів. За утримання вихованців, які перебувають у школах - інтернатах усіх типів та відносяться до числа дітей - сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. Зокрема, на ці виконкоми покладається організація матеріально - технічного та фінансового забезпечення закладів освіти, що належать територіальним громадам або передані їм, організація в цих закладах харчування. Про повне державне утримання дітей - сиріт і дітей, які залишилися без піклування батьків, у школах - інтернатах; утримання за рахунок держави осіб, які мають вади у фізичному чи розумовому розвитку і не можуть навчатися в масових навчальних закладах, у спеціальних навчальних закладах; надання громадянам пільг на утримання дітей у школах - інтернатах, інтернатах при школах. Як було зазначено вище, батьки (особи, які їх замінюють) щомісяця вносять плату в розмірі 20 % середньомісячного сукупного доходу на одного члена сім’ї за утримання одного вихованця в школах - інтернатах. При народженні дитини в матері, яка не перебуває в шлюбі, у випадках, коли немає спільної заяви батьків, заяви батька або рішення суду, запис про батька дитини в книзі реєстрації народжень провадиться за вказівкою матері (ст. У будь - якому разі одинока мати може бути звільнена від плати за перебування дитини в інтернаті лише в разі документального підтвердження свого статусу.

10 порядку № 667 визначено, що з осіб, які не подали довідок про доходи сім’ї за минулі шість календарних місяців, плата справляється в максимальному розмірі. До навчальних витрат належать поточні витрати, пов’язані з обслуговуванням навчально - виховного процесу (код 1131 нинішньої економічної класифікації видатків бюджету). Як зазначалося вище, від плати за утримання дітей в інтернатах звільняються, зокрема, батьки (особи, які їх замінюють) із сімей, які отримують допомогу відповідно до закону № 2628. 13 порядку № 667 засновники (власники) інтернатних навчальних закладів можуть у виняткових випадках звільняти батьків від плати за утримання дітей у цих закладах повністю або частково (до 50 %) у межах 25 % загальної кількості вихованців, які мають батьків. За погодженням з іриною міняйло, головним спеціалістом відділу праці та нормативно - інформаційного забезпечення департаменту економіки та фінансування міністерства освіти і науки україни.

№ 1243 та порядком встановлення плати для батьків за перебування дітей у державних і комунальних дошкільних та інтернатних навчальних закладах, затвердженим наказом мон від 21. 35 закону № 2628 батьки або особи, які їх замінюють, вносять плату за харчування дітей у державному та комунальному дошкільному навчальному закладі у розмірах, визначених органами місцевого самоврядування або відповідними органами управління. 2 порядку № 667 розмір плати за поданням дошкільного навчального закладу встановлюють місцеві органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування або підприємства, організації та установи, які перебувають у державній (комунальній) власності і мають у своєму підпорядкуванні дошкільні навчальні заклади, один раз на рік з урахуванням матеріального стану сім’ї та режиму роботи закладу.

18 переліку платних послуг, які можуть надаватися навчальними закладами, іншими установами та закладами системи освіти, що належать до державної та комунальної форми власності, затвердженого постановою кму від 27. № 796, у складі платних послуг передбачено платне забезпечення харчуванням дітей у державних і комунальних дошкільних навчальних закладах з частковою оплатою відповідно до законодавства. За основу цих розрахунків, зокрема, береться обсяг надання тих чи інших платних послуг, а також інші розрахункові показники та розмір плати в розрахунку на одиницю показника, який повинен встановлюватися відповідно до законодавства. Під час формування показників, на підставі яких визначаються надходження планового періоду, обов’язково враховується рівень їх фактичного виконання за останній звітний рік, а також очікуваного виконання за період, що передує плановому.

Розподіл видатків спеціального фонду проекту кошторису проводиться виключно в межах і за рахунок відповідних надходжень, запланованих на цю мету в зазначеному фонді. Витрачання коштів із загального та спеціального фондів на харчування дітей без дотримання пропорційності, визначеної законодавством, є не лише неефективним використанням бюджетних коштів, а й необґрунтованим та незаконним їх використанням. Фсс на своїй сторінці у facebook та telegram наголосили, що для отримання фінансування від фонду соціального страхування україни допомоги за лікарняними листками, виданими у зв’язку з ізоляцією від covid - 19, страхувальники (роботодавці) мають формувати окремі заяви - розрахунки, до яких не включаються лікарняні з інших причин непрацездатності. Нагадаємо, усі застраховані особи мають право на компенсацію від фонду соціального страхування україни втраченого заробітку за час ізоляції від covid - 19. Виплата такої допомоги здійснюється на підставі відповідного листка непрацездатності, її розмір становить 50% середнього доходу незалежно від тривалості страхового стажу.

Якщо ви прийняли рішення не оплачувати простій за відповідним табельним номером, то замініть код документа простою на документ 909 і в полі значення вкажіть 0. Розрахунки за нарахованими установами сумами доходів в момент виникнення вимог до платників, а також які надійшли від платників попередніх оплат відображаються на рахунку 020500000 розрахунки по доходах. За нарахованими сумами доходів по приносить дохід діяльності від надання платних послуг, робіт в момент виникнення вимог до платників застосовується рахунок 220531000. Журнал операцій розрахунків з дебіторами за доходами складається на підставі первинних документів по нарахуванню та надходженню доходів, розрахунками, що надаються офк. 0504608) за місяць по кожній групі в останній робочий день поточного місяця згідно з календарним графіком роботи дитячого дошкільного закладу і встановленими ставками оплати.

Батьки (представники) можуть вносити плату за утримання дітей як на особові рахунки установи, відкриті в органі казначейства, через кредитні організації на підставі ізвещенія - квитанції № пд - 4, так і через касу установи.

Повернення надміру сплачених сум проводиться на підставі письмової заяви батьків (законних представників) і розпорядження керівника установи і може бути здійснений через касу, перерахований на рахунок у банку або переведений поштовим переказом. • за утримання вихованців, які перебувають у школах - інтернатах усіх типів та відносяться до числа дітей - сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. • про повне державне утримання дітей - сиріт і дітей, які залишилися без піклування батьків, у школах - інтернатах; • утримання за рахунок держави осіб, які мають вади у фізичному чи розумовому розвитку і не можуть навчатися в масових навчальних закладах, у спеціальних навчальних закладах; • надання громадянам пільг на утримання дітей у школах - інтернатах, інтернатах при школах. На виконання законів україни „про дошкільну освіту”, „про державний бюджет україни на 2009 рік”, „про місцеве самоврядування в україні”, керуючись наказами міністерства освіти і науки україни від 21. №667 „про затвердження порядку встановлення плати для батьків за перебування дітей у державних і комунальних дошкільних та інтернатних навчальних закладах”, від 25. №431, „про внесення змін до порядку встановлення плати для батьків за перебування дітей у державних та комунальних дошкільних та інтернатних навчальних закладах”, спільним наказом міністерства освіти і науки та міністерства охорони здоров’я україни від 17. Звільняти від плати за харчування дітей батьків або осіб, які їх замінюють, у сім’ях, в яких сукупний дохід на кожного члена за попередній квартал з урахуванням індексу зростання цін не перевищував рівня забезпечення прожиткового мінімуму (гарантованого мінімуму), який щороку установлюється законом про державний бюджет україни на підставі довідок про сукупний дохід кожного члена сім’ї за попередній квартал, виданих за місцем отримання доходів. Забезпечити безкоштовне харчування дітям - інвалідам, дітям - сиротам, дітям, позбавленим батьківського піклування, які перебувають під опікою і виховуються в сім’ях, дітям працівників органів внутрішніх справ, які загинули під час виконання службових обов’язків, батькам і дітям, які постраждали внаслідок аварії на чорнобильській аес, дітям, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку (днз №2 – 3 сурдогрупи, 2 групи знм - зпр, днз №8 – 2 групи, днз №34 – 1 група для дітей з вадами інтелекту) та в інших випадках, передбачених законодавством україни.

Керуючись законами україни “про оренду державного та комунального майна”, “про місцеве самоврядування в україні”, про державний бюджет україни на 2009 рік ” виконавчий комітет міської ради вирішив. Зобов’язати орендарів питання перепланування та реконструкції приміщень погоджувати з управлінням містобудівного та архітектурного комплексу у встановленому порядку.

Комунальному підприємству “земельно - кадастрове бюро” в 10 - ти денний термін з моменту прийняття рішення виготовити довідки про грошову оцінку земельної ділянки та довідки - розрахунку місячного розміру плати за землю підприємствам, суб’єктам підприємницької діяльності, вказаним в додатку даного рішення, а орендарям провести оплату за їх виготовлення згідно виставлених рахунків. На підставі поданих документів та у відповідності до закону україни “про об’єднання громадян”, “положення про порядок легалізації об’єднання громадян”, затвердженого постановою кабінету міністрів україни від 26. Керуючись законами україни “про місцеве самоврядування в україні”, “про благоустрій населених пунктів”, про дозвільну систему у сфері господарської діяльності”, вимогами санітарних норм допустимої гучності звучання звуковідтворювальних та звукопідсилювальних приладів у закритих приміщеннях та на відкритих майданчиках, на виконання рішення тернопільської міської ради від 29. Затвердити перелік документів на одержання дозволу на розміщення об’єкту торгівлі в єдиному дозвільному офісі для здійснення сезонної торгівлі, згідно з додатком (додається). Суб’єктам підприємницької діяльності, які здійснюють діяльність на літніх майданчиках, укласти сервітутні договори (подаються в дозвільно - реєстраційний центр в двохмісячний термін з дня отримання дозволу на торгівлю). За недотримання вимог чинного законодавства, погіршення умов для проживання населення, порушення порядку на зазначеному об’єкті дозвіл може бути анульований за рішенням органу, який його видав. З метою усунення порушень у сфері земельного законодавства та містобудування, керуючись законами україни “про місцеве самоврядування в україні”, “про планування та забудову територій”, земельним кодексом україни, виконавчий комітет міської ради вирішив. Управлінням житлово - комунального господарства та екології, містобудівного та архітектурного комплексу, відділу використання земельних ресурсів і кп „адміністративно - технічна інспекція” організувати проведення робіт з демонтажу малих архітектурних форм (тимчасових кіосків, автопричіпів), які влаштовані на земельних ділянках без документів, що посвідчують право користування землею та розміщені за адресою згідно додатку №1 (додається). Комунальним підприємствам „тернопільміськсвітло”, „тернопільводоканал”, „тернопільська міська шляхово - експлуатаційна дільниця”, „міськшляхрембуд” виділити на вимогу робочої групи спеціалізовану техніку та засоби для проведення робіт з демонтажу малих архітектурних форм, що встановлені самовільно, згідно з додатком №1 рішення. Комунальному підприємству „адміністративно - технічна інспекція” на підставі угод з тернопільським міським рем забезпечити від’єднання малих архітектурних форм від електропостачання. Управлінню житлово - комунального господарства та екології вжити всіх належних заходів по приведенню місць, на яких розташовувались малі архітектурні форми, до належного стану.

Проведення робіт з демонтажу та приймання на зберігання демонтованих споруд комунальному підприємству „тернопільська міська шляхово - експлуатаційна дільниця” оформити відповідними актами.

Коментарі