курилів в методика викладання історії

курилів в методика викладання історії

Дає дозвіл автор ції публікації для дипрінок відтворення тільки д;я викорисання на уроках в школі. Права використовувати на відтворення або передрукув будь - якій форміабо будь - якими засобами.

У посібнику висвітлено методику викладання історії в середній школі, теоретичні основи і психологічні методи підходів до навчання, вміщено практичні поради та приклади застосування інтерактивних методів, зокрема методу активізації на уроках історії, та важливість здобуття не тільки знань, а й умінь критичного мислення. Роль учителя значно змінюється від трейнера до садівника, який підбадьорює учнів самостійно розвивати своє критичне мислення та розв’язувати складні питання через навчання історії. Досліджуючи, інтерпретуючи, аналізуючи, синтезуючи та розв’язуючи складні питання із застосовуванням історичного методу, учні вчаться мислити, що дуже важливо для людини майбутнього. Посібник призначений для вчителів - істориків, а навчальні матеріали можуть використовуватися на курсах підвищення кваліфікації вчителів, а деякі уроки — для вжитку з учнями в школі. Мандат (обов’язок) доквг включає в себе дослідження, вивчення, публікацію та розповсюдження інформації про голодомор 1932 - 1933 в україні, що сприяє отриманню широкого визнання українського досвіду в суспільстві в цілому і представленню його у викладанні історії та геноциду.

Доквг буде опиратися на можливості підрозділів кіус і залучати педагогів, вчених і навчальні заклади заходу та україни.

“очолена валентиною діяльність за правдиву історію україни є щирою, і без її важкої праці вивчення голодомору у канадських школах залишилось би в тіні. Канадський інститут українських студій (кіус) оголосив про створення дослідно - освітнього консорціуму із вивчення голодомору (доквг) в січні 2013 року.

Створення доквг стало можливим завдяки щедрому дарунку від фонду родини темертей (торонто) на суму $ 1.

Коментарі