конспекти з біології 6 клас

конспекти з біології 6 клас

Розглянути особливості будови збільшувальних приладів — лупи і мікроскопа; ознайомити учнів із правилами роботи з ними; розвивати вміння порівнювати, робити висновки; удосконалювати вміння встановлювати взаємозв’язки; виховувати спостережливість, охайність. Учні називають основні компоненти світлового мікроскопа (об’єктив, окуляр, дзеркало, предметний столик, гвинт налаштування чіткості); знають правила роботи з мікроскопом. «історія появи перших кварцових лінзочок зовсім припала порохом віків, адже ще короткозорий нерон утішався гладіаторськими боями крізь відшліфований смарагд. Головний принцип роботи світлового мікроскопа полягає в тому, що через прозорий або напівпрозорий предмет (об’єкт дослідження), розміщений на предметному столику, проходять промені світла і потрапляють на систему лінз об’єктива, які збільшують зображення. В електронній мікроскопії замість світлових променів (довжина хвилі — 550 нм) використовують пучок електронів, довжина хвилі яких дорівнює 0, 04 нм, що приблизно у 10 000 разів менше, ніж у світла. Окрім того, в електронній мікроскопії зображення виводиться на екран, тому чутливість рецепторів зорового нерва в сітківці ока не обмежує сприйняття об’єкта. Сформувати знання учнів про вищі спорові рослини на прикладі мохів; розглянути особливості будови і процесів життєдіяльності мохів, їхнє значення у природі та житті людини; розвивати логічне мислення, спостережливість, творчість, уміння порівнювати біологічні об’єкти та вказувати риси подібності й відмінності; здійснювати екологічне виховання. Учні називають середовища існування мохів, групи рослин, які розмножуються спорами, місце утворення спор у мохів; наводять приклади мохів; характеризують будову та розмноження мохів; порівнюють мохи й водорості; розпізнають мохи; характеризують значення мохів у природі. Здатна вона й до світіння в темряві — особливі лінзоподібні клітини вловлюють слабке світло й спрямовують його на хлоропласти, створюючи умови для фотосинтезу.

Коментарі